ONZE WERKING

We aanvaarden telefonische bestellingen tot 48 uur voor de afhaling. Wanneer we een bestelling ontvangen (via fax of e-mail), wordt die altijd binnen de 24 uur bevestigd met een herhaling van alle gegevens en de juiste prijs. Indien er van de bestelling geen bevestiging wordt ontvangen, is er geen ontvangst van bestelling. Onze chauffeur zal steeds op het uur van afspraak op het afhaaladres aanwezig zijn en de klant naar de luchthaven, het station, een ander bedrijf of een restaurant brengen.

Bij afhaling op de luchthaven zal de klant niet moeten telefoneren bij aankomst, maar staan wij de klant op te wachten op de afgesproken plaats.  Voor AIRwin is dat links in de aankomsthal aan de Quick en het Stella Artois Café. Onze chauffeur zal te herkennen zijn aan een logo met daarop de naam van de klant of de naam van het opdrachtgevende bedrijf of reisbureau. Indien het traject niet door het opdrachtgevende bedrijf of reisbureau wordt betaald, maar wel door de klant, ontvangt die een ontvangstbewijs. De andere ritten worden tweemaal per maand via een factuur toegezonden.

Aangezien wij reeds geruime tijd als Airport Service actief zijn en elk jaar nog nieuwe klanten mogen begroeten, veronderstellen we dat we een goede en correcte service bieden.
Mocht u nog vragen hebben of eventueel een afspraak willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het nummer 016/817374 of per email.

Gelieve bij problemen ons steeds te verwittigen via het gsm-nummer (0475694210)! (U vindt de chauffeur niet of hebt bagage verloren, u hebt uw vlucht gemist of de vlucht heeft vertraging, het vluchtnummer werd gewijzigd, ...). Bij aankomst in Zaventem wacht de chauffeur u op links in de aankomsthal aan het Stella Artois Café en Quick. Hij heeft een logo met daarop de naam van het bedrijf of uw naam.
 

CONTACT

 
Airwin BVBA
Elsenbosweg 23
3300 Tienen
>> Ligging
Tel.: 016/ 78 28 77
airwin@skynet.be
BTW BE0892095142
Webdesign Proximedia